Huidige Expositie: Als kunst je lief is

Ans Rullens, Hans Niessen, Lydeke van Beersum, Diana van Stekelenburg, Rina de Haas, Fred Bleijs,
Joke Maas en Theo van Lieshout van het kunstenaarscollectief “Met Als Doel Kunst” exposeren van 24 november 2018 tot 6 januari 2019 in Het Waalres Museum.
Deze Brabantse en Vlaamse kunstenaars, die elkaar troffen tijdens hun studie schilderkunst aan de Academie voor Schone Kunsten in het Belgische Arendonk, lanceerden medio 1999 de wens om na afronding van hun studie samen regelmatig te exposeren.
De Stichting Met Als Doel Kunst adopteerde dit grensoverschrijdende initiatief en onder auspiciën ervan zijn al een reeks exposities en andere activiteiten in
diverse plaatsen in Nederland en België gerealiseerd. Het zeer gemotiveerde kunstenaarscollectief zoekt voortdurend naar uitgelezen mogelijkheden om dewerken aan een zo breed mogelijk publiek te kunnen tonen.
Geen zware expo sities in grote gebouwen met veel bombast eromheen; nee, gewoon komen kijken en vinden wat je er van vindt.