za 20-05-2017 t/m zo 21-05-2017 FOTOGROEP WAALRE
(weekend)

Expositie “ONVERWACHT”

Net als vorig jaar is er binnenkort weer een speciale fototentoonstelling in het Waalres museum. Deze expositie toont het werk van 10 leden van Fotogroep Waalre die aan een zogenaamd “zelf-mentoraat” deelnamen. In het zelf-mentoraat wordt de plaats van één mentor overgenomen door drie leden van de eigen fotogroep.

Deze expositie omvat bijzondere uitingen van fotografie. De tien leden hebben in projecten een serie foto's ontwikkeld die niet tot de standaard behoren.

De ontstane series hebben thema's als: "hoe ervaren dingen mensen!?","hoe zou mijn platenhoes er uitzien?" Of, zoals het voorbeeld op bijgaande poster, "waar liggen overeenkomsten tussen patronen bij de mens en die op andere plaatsen in de natuur"

Het resultaat is “ONVERWACHT”.

De deelnemers zijn:
Ariejan van Twisk, Bart van Stekelenburg, Bram van den Berge, Erik van Geest, Greetje van Son, Henny Looren de Jong, Jan Stege, Jan Niezen, Ludwig Eggermont, Sipke Wadman